pátek 19. června 2015

Další poznámky, klady a zápory Android a Smart Prime 6

Článek navazuje na http://vodafonesmartprime.blogspot.cz/2015/06/24-hodin-s-vodafone-smart-prime-6.html

Tak už mám Vodafone Smart Prime 6 nějakou dobu a přišel jsem na pár dalších poznatků. Nejedná se jenom o samotný telefon, ale i systém Android Lillipop.
Dioda u fotoaparátu. Super, ale popravdě by se hodila trochu výkonnější. Ale to je můj osobní názor a většina uživatelů bude naprosto vyhovovat.
V horní liště vedle značení hodin a signálu je sice indikátor baterie, ale pokud by byla informace o stavu baterie i v procentech, řeklo by to mnohem více. Ano, po stažení roletky se procenta baterie objeví, ale raději bych informaci hned. A ano, může to řešit aplikace, ale proč instalovat na tuto drobnost další aplikaci.
Nabíječka... ach ta nabíječka... Její výstupní proud je sice 1000 mA (napsaných), ale ta délka nabíjení je opravdu strašná. Chápu, že pomalejší nabíjení šetří baterii, ale po 4 hodinách nabíjení se telefon nabije jenom o 60% a to je pro mě docela pomalé. Proto jsem tuto nabíječku uložil jako záložní, a na nabíjení jsem použil nabíječku s výstupním proudem 2.1 A (podle papírů určená pro tablety). A ne kabelem to není, ten zůstal stejný :)
Co mě opravdu mile překvapilo, je "selfie foťák" na přední straně. Sice má rozlišení jenom 2 Mpx, ale fotografie jsou opravdu povedené.
Přehřívání. To je veliký problém dnešních mobilních telefonů. Ale u tohoto mobilu žádné přehřívání nenastává, ani při hraní náročných her. Prostě žádné významné zvýšení teploty.

4 komentáře:

  1. prosím poradíte jakej obal koupit, velikost či typ.děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Klasicky na 5" telefon. Ja mam od repoint s magnetem

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa prehrieva od kedy ho pouzivam pod zadnym fotakom

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa prehrieva od kedy ho pouzivam pod zadnym fotakom

    OdpovědětVymazat