sobota 13. června 2015

Připojení k počítači - problém

Připojil jsem telefon přes USB s počítačem a nic... sakra...

Zkoušel jsem změnit typ přenosů MTP za PTP a naopak... nic...

Instalace driverů (ovladačů) vždy selhala. Může za to Windows nebo ten telefon?

Pak mě napadlo. Vždyť nepoužívám klasické Windows 7, ale verzi Windows 7 N. Ty jsou o pár windowsáckých programů chudší a mimo jiné i Windows Media Player. To se mi potvrdilo i v nalezené příručce pro Vodafone Smart Prime 6 (VF-895N)

Před použitím protokolu MTP zkontrolujte, zda byl nainstalován potřebný ovladač (aplikace Windows Media Player11 nebo nebo novější).

http://www.vodafone.com/content/dam/group/devices/downloads/smartprime6/VF_895N_UM_CZ_20150319.pdf

Drtivá většina uživatelů se s tím asi nesetká, ale co kdyby...

http://windows.microsoft.com/cs-cz/windows/download-windows-media-player

3 komentáře:

  1. Zdravím, výše zmíněný postup mně pomohl ve W7N, ale teď po přechodu na W10 jsem nepřišel, jak nově propojit telefon VSP6 přes USB s počítačem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohuzel s tim nepomohu. Win 10 nemam a doufam, ze mit nebudu :)

      Vymazat
  2. Doma W7 64bit, velká spokojenost. V práci byl požadavek přechodu na W10. Používal jsem občas foťák v mobilu na fotodokumentaci výrobků, jejich součástek atp. Bylo to rychlejší než sebou pořád tahat foťák. Ach jo :-) Každopádně dík, a kdyby někoho, něco napadlo, budu rád.

    OdpovědětVymazat